Nađi

VAŽNE OBAVIJESTI – sve na jednom mjestu

U nastavku ove stranice objedinjene su i kronološki poredano sve važne obavijesti vezane uz Vaillant poslovanje, smjernice i informacije za korisnike kao i za partnere uslijed novonastale situacije pojavom COVID-19. Pritom pozorno pratimo sve upute i smjernice resornih nacionalnih i lokalnih tijela Bosne i Hercegovine

Ukoliko imate pitanja ili vam trebaju dodatna objašnjenja, molimo da iste uputite putem e-pošte na:info@vaillant.ba

Nastojimo ovim putem i vama i nama olakšati bolje snalaženje u novim okolnostima i dati Vam odgovore na moguća otvorena pitanja kako bismo što jednostavnije i bezbolnije zajedno prošli kroz ova izazovna vremena.

OBAVIJESTI:

25.03.2020. Kako osigurati socijalnu distancu pri servisnoj intervenciji

Molimo sve korisnike koji ovih dana imaju hitnu servisnu intervenciju u svojim kućama da se zbog vlastite sigurnosti i sigurnosti servisera te u svrhu očuvanja obostranog zdravlja pridržavaju nastavnih uputa i postupaka:

• Ugovorite termin dolaska ovlaštenog servisera. Koristite za odabir servisa isključivo Vaillant online tražilicu.

• Serviser će prema dogovorenom terminu korisnika telefonski kontaktirati kada je ispred zgrade/kuće kako bi korisnik ostavio ulazna vrata stana/kuće otvorena.

• Osigurajte za vrijeme boravka servisera u stanu/kući prozračnost prostora, tj. otvorite prozore u svom domu.

• Za vrijeme intervencije – od dolaska do odlaska servisera - treba pod svaku cijenu izbjeći neposredni bliski kontakt sa serviserom. Stoga se ukućani mole da ostanu u nekoj drugoj prostoriji od one kroz koju prolazi serviser (npr. hodnik) i gdje je uređaj smješten (npr. kupaonica, kuhinja, ostava i sl.).

• Naplata intervencije: korisnik ostavlja iznos novca na dogovorenom mjestu u stanu/kući.

• Serviser uzima novac te odlazi iz stana/kuće. Po povratku s terena ispostavlja račun koji šalje korisniku poštom.

Vaš Vaillant d.o.o. BiH