Radi pravilnog funkcioniranja ove web stranice, ali i radi daljnjeg unaprjeđenja web stranice i poboljšavanja Vašeg iskustva pregledavanja, ova web stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija („Cookies“ – „Kolačići“). Prema trenutnoj regulativi Europske unije obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti Vaš pristanak. Korištenjem web stranice i odabirom opcije „slažem se“ pristajete na uporabu Kolačića. Blokiranjem Kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti Vam neće biti dostupne.

Slažem se

Vaillant Excellence Partner (VEP) program

Vaillantov program za instalatere partnere

VEP je besplatan program za partnere u kojem možete skupljati bodove za instalirane uređaje. Te bodove možete zamijeniti za zanimljive nagrade.

Osim brojnih nagrada, također imate pristup posebnim akcijama te neprestano rastućem svijetu usluga. Sve to bez skrivenih uslova ili neugodnih iznenađenja.

Samo kupite i instalirajte Vaillant uređaje, skupljajte za to bodove i poboljšajte svoje svakodnevno poslovanje.

Trebate još detalja o VEP programu?

Najčešća pitanja o VEP programu

Uvjeti sudjelovanja

Telefonska podrška za VEP

Kako se mogu priključiti VEP programu?

Najlakši je način korištenje online obrasca za registraciju

U suprotnom nam se obratite putem

Jesu li priključivanje i sudjelovanje u VEP programu zaista besplatni?

Da, sudjelovanje u Vaillant Excellence Partner programu potpuno je besplatno.

Kako dobivam bodove?

Stanje na svom računu možete povećati na vrlo jednostavan način: Možete koristiti naš online obrazac za registraciju uređaja ili jednostavno skenirati barkod s vaših Vaillant uređaja pomoću mobilnog uređaja, koristeći našu Vaillant VEP aplikaciju.

Hoću li biti obaviješten/a da su moji bodovi istekli?

U odjeljku „Moj račun“ možete vidjeti jesu li vaši bodovi istekli. Također ćete primati newsletter obavijesti o tome koliko Vam je bodova na raspolaganju.

Kako mogu provjeriti svoje stanje računa?

Nakon što se prijavite, možete pristupiti stanju svog VEP računa putem glavne navigacije, u odjeljku „VEP program“, „Stanje računa u VEP programu“.

Kako mogu promijeniti lozinku?

Samo otvorite izbornik VEP računa u gornjem desnom kutu glavne navigacije i odaberite „Moji podaci“. Ovdje možete promijeniti lozinku.

Što ako ne primim nagradu ili je oštećena?

Ako niste primili nagradu, obratite nam se putem

Ako je vaša nagrada oštećena, odmah nam pošaljite poruku e-pošte sa svojim punim imenom, brojem narudžbe, identifikacijskom oznakom nagrade i kratkim opisom problema na adresu vep@vaillant.ba. Nakon što zaprimimo vašu poruku e-pošte kontaktirat ćemo Vas što je prije moguće kako bismo riješili problem.

Što ako imam još pitanja?

Ako želite saznati više o Vaillant Excellence Partner programu, rado ćemo vam pomoći. Javite se jenostavno putem

Uvjeti sudjelovanja

Na skupljanje i zamjenu bodova za nagrade u sklopu VEP programa i provedbu VEP programa primjenjuju se Opći uvjeti koje ukratko navodimo u nastavku. Za određene dijelove programa i usluge iz VEP programa mogu vrijediti dodatni ili dopunski uvjeti, koji se primjenjuju zajedno s Općim uvjetima (npr. Uvjeti za sistem nagrađivanja, Uvjeti korištenja aplikacije Vaillant vepSCAN). Prijavom u VEP program već ste potvrdili te uvjete. Opće uvjete možete preuzeti i pod nastavnom poveznicom.

Preuzimanje: Uvjeti sudjelovanja u programu VEP

Kako Vam možemo pomoći?

Snažno partnerstvo temelji se na dobroj komunikaciji. Stoga nam se obratite bez oklijevanja.

Rado ćemo Vam pomoći ako imate pitanja o VEP Vaillant partnerskom programu ili bilo čemu drugome o čemu želite razgovarati s nama. Vaš prodajni predstavnik ili kolege iz VEP podrške korisnicima ovdje su kako bi Vam pomogli i pružili podršku.