Nađi

Vaillantov logotip sa zecom, tokom vremena doživio je nekoliko pomlađivanja i jedan je od najpoznatijih logotipova. Štoviše, gotovo 72% Nijemaca poznaje Vaillant, u Austriji 74% u Nizozemskoj 73% dok u Bosni i Hercegovini postiže zavidnu poznatost od 78%.

Zašto uskršnji zec?

Uskrs 1899. godine, u Remscheidu, Johann Vaillant je listajući mjesečni časopis „Stari i novi svijet“ zapazio sliku uskršnjeg zeca koji izlazi iz jajeta. Bio je fasciniran ovim neobičnim motivom uskršnjeg jajeta iz kojega izlazi zec, dok se patuljci crvenih obraza u društvu slatkih malih životinjica zajedno dive tom malom čudu. Johann Vaillant otkupljuje autorska prava na sliku i tako započinje uspješna priča robne marke Vaillant.

Zašto zaštitni znak?

Vaillant je od samog početka težio nepogrešivom profiliranju robne marke. Od prvog dana „zec u jajetu“ dao je tvrtki Vaillant prepoznatljiv profil. Od 1899. godine prisutan je na svim našim proizvodima, katalozima i brošurama. Što je počelo kao jedna od hiljadu njemačkih obrtničkih radionica ubrzo je preraslo u poduzeće poznato širom Njemačke pa čak i izvan nje.

Kako se mijenjao tokom vremena?

1920ih godina, Vaillantov zec, dobiva svoj prvi redizajn. Gospodin Lorber, tadašnji direktor odjela za oglašavanje, osigurava čiste linije koje zeca čine stiliziranijim, a jaje daje logotipu okvir jasno razgraničenog oblika. Od tada logotip sadrži i riječ „Vaillant“ koja postaje tzv. logotip riječi i ima učinak jačanja identifikacije robne marke. Ovim je postavljena osnova te se svi sljedeći redizajni ne razlikuju značajno. Daljnje stilizacije slijede i nekoliko brkova manje, ali osnova „zeca u jajetu“ kao središnja komponenta se ne mijenja.

1953. godine Vaillantov logotip je privremeno izmijenjen, dodana mu je riječ „Geyser“. Naime, od 1905. Vaillant je dominirao na tržištu zidnih protočnih grijača tople vode, plasiranih na tržište pod zaštićenim imenom „Geyser“. Na taj način pokušalo se značenje riječi „Geyser“ uže povezati s brandom Vaillant.

Nova dodatna dimenzija dizajna je zelena korporativna boja koja logotip čini jedinstvenim. Zelena boja znak je privrženosti regiji grada Remscheida, jer tradicionalne kuće ove regije krase upravo takve zelene šarapoljke.

Kraljevska priča o zecu

Logotipovi sa životinjama često ožive kao likovi u crtićima. Vaillant prvi puta 1935. pokušava takav pristup: U reklamnoj knjižici „Kraljevska priča o zecu“ zec napušta svoje jaje prolazi kao lik iz crtića kroz povijest svijeta i povijest logotipa te čak uvjeri jednog kralja u prednosti tople kupke. 1970-ih godina pojavio se novi lik crtanog zeca, koji okuplja veliki broj obožavatelja. Vaillantov zec jedna je od najpopularnijih životinja povezanih s logotipom na tržištu robnih marki.

120 godina pod zaštitom zeca

Narednih mjeseci organizirali smo pregršt zabavnog sadržaja na našoj facebook i instagram stranici pripremili smo mnogo poklona za sve sretnike!

Očekuje Vas još mnogo drugih iznenađenja, a svako od njih ćete moći pogledati upravo na ovo stranici. Zato nas strpljivo pratite i pridružite se našoj jubilarnoj proslavi!