Radi pravilnog funkcioniranja ove web stranice, ali i radi daljnjeg unaprjeđenja web stranice i poboljšavanja Vašeg iskustva pregledavanja, ova web stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija („Cookies“ – „Kolačići“). Prema trenutnoj regulativi Europske unije obvezni smo prije spremanja kolačića zatražiti Vaš pristanak. Korištenjem web stranice i odabirom opcije „slažem se“ pristajete na uporabu Kolačića. Blokiranjem Kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti Vam neće biti dostupne.

Slažem se

Uskršnji zec u logotipu – oznaka uspjeha firme

Remscheid, Uskršnja nedjelja 1899. godine. Dok mu se djeca igraju, Johann Vaillant lista mjesečni časopis „Stari i novi svijet“ (“Alte und Neue Welt”) te zapaža zanimljivu sliku uskršnjeg zeca koji izlazi iz jajeta.

Slikom patuljaka crvenih obraza te slatkih životinjica koje se čude uskršnjem jajetu iz kojeg izlazi zec, Johann Vaillant je bio fasciniran. Otkupom autorskih prava na tu sliku započinje početak uspješne priče robne marke Vaillant.

Vrlo prepoznatljiv profil robne marke

Od prvog dana „zec u jajetu“ dao je firmi Vaillant i istoimenoj robnoj marki vrlo prepoznatljiv profil. Od 1899. godine zaštini znak prisutan je na svim proizvodima, katalozima i brošurama proizvedenim u firmi sa sjedišem u Remscheidu. U roku od samo nekoliko godina, Vaillant je izvrsnu reputaciju proširio širom Njemačke pa čak i izvan nje.

Vaillantov prvi odnos s javnošću

Kada su 1920. godine porasli zahtjevi tržišta po pitanju dizajna proizvoda, Vaillant je prvi put zaposlio osobu za odnose s javnošću – ovo je bila odluka koja je postavila temelje daljnjeg razvoja firme. Od tada o imidžu firme brinu profesionalci na ujednačen način. Redizajniran je logotip, dizajn Vaillantovih proizvoda prilagođen je arhitektonskim zahtjevima tog vremena. Zaštitni znak doživio je svoj prvi re-dizajn.

Arhetip zaštitnog znaka je rođen

Vaillant je svom logotipu dao čiste linije i konture. „Zec u jajetu“ predstavlja središnju temu, dok je riječ „Vaillant“ dodana. Kombinujućii pisanu riječ sa slikom, efekat identifikacije robne marke dodatno je ojačan. Svi kasniji re-dizajni temeljeni su na dizajnu Pennya Lorbera te su ostali vrlo slični izvornoj izvedbi.

Zec postaje lik iz crtića te osvaja ljudska srca

1935. godine zec dobiva novu ulogu. U promotivnoj brošuri „Kraljevska priča o zecu“ on napušta svoje jaje te uskače u svjetsku historiju logotipa. S velikom dozom humora uspijeva uvjeriti kraljevske vladare u prednosti korištenja tople kupke. 1970.-ih godina Vaillant se vraća uspješnoj interakciji s robnom markom. Nastaje novi animirani zec koji uskoro osvaja velik broj obožavatelja. Sve do danas popularnost zeca se nastavlja.

Moć, snaga i kompetencija

1953. godine Vaillantov logotip privremeno je izmijenjen: dodana mu je riječ „Geyser”. Na taj način pokušalo se značenje riječi „Geyser” (gejzir) uže povezati s dobro poznatim imenom Vailant. Naime, od 1905. godine Vaillant je dominirao na tržištu zidnih protočnih grijača tople vode svojim zaštićenim terminom “Geyser”. Nekoliko godina kasnije, jaje u sklopu zaštitnog znaka je dobilo zaštitni okvir kao izraz moći, snage i kompetencije.

„Kolumbovo” jaje

Kasnije su zaštitnom znaku dodani dodatni dizajnerski elementi: korporativna nijansa zelene boje čini logotip nezamjenjivim – potvrdila razna istraživanja.

Većina nijemaca zna da Vaillantov zec pripada firmi sa sjedištem u Sjevernoj Rajni Vestfaliji. Dodatno, više od 70% svih Nijemaca je čulo za Vaillant. U Austriji i Nizozemskoj Vaillantov zec postiže slične rezultate za svoj imidž.

Stoga odluka Johanna Vaillant da 1899. godine registrira zeca za svoj zaštitni znak ispala je poput Kolumbovog jajeta.